czwartek, 24 października 2013

Makaron z sosem pomidoworym z cukinią i pieczarkami

Składniki:
- 1 średnia cukinia
- 250 g pieczarek
- 1 cebula
- 2 ząbki czosnku
- puszka pomidorów
- sól, pieprz, chili
- olej do smażenia
- 250 g makarony pełnoziarnistego
- ser mozarella (tarty)

 Przygotowanie:

  1. cukinię obrać ze skórki i pokroić w drobną kostkę, wrzucić na rozgrzany olej
  2. do cukinii dodać czosnek przyciśnięty przez praskę, cebulę pokrojoną w piórka i pokrojone pieczarki
  3. smażyć do miękkości warzyw
  4. dodać pomidory z puszki, moje były w całości, więc je rozgniotłam (planowałam też dodać sok pomidorowy, ale ilość płynu z pomidorów mnie zadowoliła)
  5. przyprawić solą, pieprzem i chili
  6. makaron ugotować wg sposobu na opakowaniu
  7. ugotowany makaron wrzucić do sosu,
  8. wrzucić ok. 100g tartej mozarelli i wymieszać, resztą danie na talerzu.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Pycha :) Ja to jednak uwielbiam makarony - szybkie, proste w wykonaniu i tanie. Idealne dla studentów ;) Dodaję do akcji i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Durszlak.pl