środa, 20 listopada 2013

Baconburger

Dziś na szybko i na mięsno.

 Składniki:
- 2 bułki
- 6 małych plasterków boczku
- 3 pieczarki
- 4 plasterki sera żółtego (dość grube)
- cebula
- ketchup
(powinien być też pomidor i sałata, ale nie byłam w ich posiadaniu w momencie napadu wielkiego głoda)
można też dodać sosu czosnkowego ;]

Przygotowanie: (ja użyłam dwóch małych patelni jednocześnie)

  1. pieczarki pociąć na plasterki i zrumienić na maśle, w czasie smażenia posypać solą,
  2. plastry boczku podsmażyć,
  3. bułki przeciąć (ja przecięłam na trzy części), każdą z nich podgrzać chwilę na patelni,
  4. każdą część bułki od środka posmarować ketchupem,
  5. na spód bułki wyłożyć pieczarki, a na ta samą patelnię wrzucić żółty ser, żeby się rozpuścił,
  6. na pieczarki połozyć kawałki cebuli, potem rozpuszczony ser, boczek i kolejna warstwa sera,
  7. przykryć bułką.
Smacznego! ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Durszlak.pl